älskling!!

hoho

idag hade jag matteprov, jippi, och igår hade jag nationella i kemi - ännu mer jippi! höhö. känns som att det är prov och inlämningar hela tiden nu :o fast det är väl inte bara en känsla, det är faktiskt så. jobbigt. stack iallafall in till stan och köpte ponthus present sen, han fyller ju år imorn! då måste ni gratta han :) och moa också, för den delen! åkte till och från stan på 50 minuter :o:o snabb jag är!! plus att under den tiden hann jag köra ut på motorvägen och köra runt jättekonstigt i stan.. åh jag hatar att köra moppe i stan, jag hatar det!! jag vill ha lugna timrå utan rödljus men bara en massa söta rondeller. jag som trodde att rondellerna skulle vara skitsvåra, men icke! :) lika bra det säger jag bara!

sen drog jag med mej poppe hit, så har jag varit med han hela dan. det har vart en bra dag! :) jag älskar att vara med han. det är så kul & mysigt på samma gång, hihi

ska lägga mej typ nu även om jag har sovmorgon imorn, börjar tjugo över nio och då är det träning till vårshowen i två timmar! får komma ihåg att ta med mej manus för en gångs skull. måste lära mej replikerna nu :o blir till att köra hemma också! för även om teatern skulle råka bli en flopp vill ju inte jag bli det också, höhö. ska ta en dusch också så det blir till att kliva upp lite tidigare, inte för länge sovmorgon! så vill jag trippla håret men då måste jag kliva upp jävelst mycket tidigare för att få det torrt och allt också.. så ska jag ju åka moppe så hjälmen kommer ju ändå förstöra allt så det skiter vi i.

jajajajaja
hejs :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0