<3

heeeeeeeeeey

ikväll har jag varit med världens bästa älskling! :) vi har myst och kollat på oc, så har vi hjälpt mamma att rulla lite chokladbollar. far min fyller år på söndag så därför bakas det som bara den här kan jag lova! igår var det kanelbullar, idag chokladbollar och nu håller hon på med snoddaskakor. är inte så förtjust i nån av dom, jag gillar småkakor som schackrutor och drömmar ja :) det är goda grejer!

åh och idag träffade jag joanna, igår också :D min lilla ängel! sötis hon är :) hihi, åh plus en annan sak som ni säkert är väl medvetna om - imorn är det sista skoldan för den här veckan :D bra najs! vad jag ska göra på dom lediga dagarna vet jag inte riktigt, verkar inte bli nå härnösand men kanske ska grilla med skb folket om det inte är dåligt väder, isåfall stannar jag hemma! plus att jag ska på linnéa och mathildas dansuppvisning på söndag :) sen ska jag ju hem och fira pappa, såklart.

är ju inge trött nuja eftersom jag sov ett tag förut ju :o kanske en dålig idé men aja, ska väl försöka trötta ut mej på nått sett :d eller om det stavas sätt. tror mer på det!

hehe
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0