w

ponthus kom och räddade min dag förut, tack och lov för
det annars hade jag väl gått under! haha, när jag blir
rastlös och inte gör nått eller är utan sällskap blir jag typ
galen och vet inte vad jag ska ta mej till.. får typ panik,
minst sagt.

han kom kanske runt sex tiden så drog han strax efter tio,
vi skulle se en film som hette "a serial killer dairy" eller om
det var "dairy of a serial killer", nånting sånt iallafall. den
var sämst så såg knappt klar hela.. efter ett tag slog vi på
en ny film hehe, då blev det "how to lose a guy in 10 days".
sett den förut och den är bra! inte för att han hann se klart
den men jag hann.

ska gå och lägga mej nu, och imorn är det sovmorgon för
mej! ingen gympa, woho! ;) sen är det ju teater dag imorn
också, mycket teater nu känner jag. blir ju lite småless
men det är inget motför vad jag kommer vara då när det
är uppspelning, då kör vi ju nästan varje dag. minns sist,
lite väl drygt vart det ju! inte så kul att köra om den igen
och igen. gick bra typ varannan gång bara för man inte
orkade.

aja skit samma, nu är det natten för mej!
sov sött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0