gh,jhmjh

ha nyss fått reda på att jag inte fått nå sommarjobb på ikea .. kul, måste jag söka nån annanstans då.

fick bada ensam den här fredan för janine hade tydligen bytt ;b visste ju inte jag haha, aja det är iallafall nån ny där nu och hon va stenhård så det var skitjobbigt. fick typ kramp i armarna av hennes övningar, men nu är det bra. skulle ju behöva lite arm muskler så det var ju bara bra :)

sitter och kollar på extreme home makeover, ganska rörande egentligen! hihi.
det blev inge nina ikväll, så jag ska vara med ponthus <3 :)

tänkte ta ett kort men då såg jag att jag såg förjävlig ut haha, kanske måste borsta igenom håret lite. sprang från badet till busshållplatsen med dyngblött hår under luvan ..

tjarå!

Kommentarer
Postat av: ludde

jobba med mig på sjukan;)

2010-03-20 @ 20:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0