u

idag tycker jag att det gick asbra på teatern, och det var så
kul! visst innan så tänker man "nej, jag orkar inte" men när
men väl är där, det är då det blir kul! visst kan det vara
segt och gå dåligt ibland men äh, nu går det bra!

så på lördagen på lovet ska vi köra på svea teatern där vår
uppvisning kommer vara, snacka om att jag längtar!
annars har vi ju kört på konsert teatern men det blev nå
strul i år men det funkar nog lika bra. så ska vi träna med
alla ljud- och ljuseffekter. åh vad jag längtar!! :)

morgondagen som kommer är en onsdag, då ska jag
minsann ställa upp och vara med på öppet hus! bara för
att jag älskar vår skola, inte alls för att man får en halvdag
ledig! haha ;) fast först ska jag upp till ponthus, sen tar vi
en tripp dit ner. jag och karro ska vara guider :)

äh men nu ska jag sova, hade ju bestämt att sova innan
tio varje kväll jag men nu är det problem med att ligga i
sängen innan tolv till och med. det blir det ändring på!

så godnatt allihopa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0