TISDAG

hej allihopa ,

skönt att gå och lägga sej tidigt igår, kände mej mer utvilad än vanligt iallafall. fick skjuts till skolan till halv nio då det var nationella, gick ju käpprakt åt helvete. läsförståelsen gick väl sådär, men hör var det svåraste jag gjort. jag var asduktig på engelska när jag gick i sexan och sjuan men inte nu för jag är väl kvar på samma nivå som då. dålig dag på skolan iallafall, kännt mej som "ensam flicka i ett hörn", höhö. hade jag varit en sims gubbe hade min umgänge mätare nästan varit röd, saknat linnéa som fan! skippade bussen hem och tog med issa på en prommis, skönt!

men ska ta nått att äta nu för ska ju till teatern om en timme, ingen lust med det


GLAD TJEJ!


Kommentarer
Postat av: karrooo

men linda :( du är inte ensam när du är med mig!!

2010-03-16 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0