paradisbadet



tänka sej att det var inte så svårt att få upp ponthus imorse, trodde jag inte! ;) haha, påvägen till paradisbadet så roade jag mej med att äta djungelvrål och prata med anton. vart rätt så rastlös av att sitta still sådär länge, tog väl iallafall mer än två timmar dit upp? två och en halv kanske.

det var kul som vanligt att bada! jag och janine gick lös som vi alltid gör där, haha! vi är ju där minst en gång om året för våra familjer åker alltid dit iallafall en gång varje år. förra året vart det tre gånger och det var ju najs, först med familjerna då, sen med skolan och sen överraskade janine och claudia mej med det. och tänk att det är lika kul varje gång :D fast förut kunde jag bara bada och bada och åka och åka en hel dag, och då menar jag från klockan tio fram mot åtta på kvällen haha. det pallar jag inte nu längre..!

sen stack vi på max alla tjejerna, åt en strips med cheesedip. var absolut inte på bra humör då, hade inte ätit nått sen imorse, och det försvann inte förens jag hade sovit nån timma på bussen. så hann jag precis med tre bussen hem, så har jag ätit, sovit och suttit här.

tror inte det blir nån teater för mej ikväll, har ingen ork kvar i kroppen :o så jag ska nog stanna hemma och mysa till det med nån film eller så! ska hitta nån som varken är läskig eller speciellt rolig, för såna filmer vill jag inte se ensam. blir jag rädd vill jag ha ponthus här så jag kan känna mej trygg, och är den rolig vill jag ju ha nån att skratta med!

ska kika runt lite nu och se om jag hittar nån,
pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0