på gårn

sitter på skönsbergs gården nu, typ inga alls här för typ alla är ju i afrika så det är ganska dött. alla kollar på let's dance utom jag och ponthus dessutom, haha. tror vi ska hem till linnéa om typ en timme :) så har jag varit sugen på redbull hela dagen idag, så köpte jag en förut. göött!

också måste jag säga hur snäll jag är, jag har tagit hand om ponthus som den underbara flickvännen jag är ;) hehe, jag masserade han, gav han fotbad, gjorde varma mackor och te till han. sen gjorde jag inge mer, men det var ju snällt iallafall! hihi.

vår familj på the sims är as pank nuförtiden också, ganska sorgligt.

aja nu får ni ha det så bra ,adjöööken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0