my love's a revolver, my sex is a killer. do you wanna die happy?

hehe jag tränade inte förut, för lat :(

letade istället igenom hela huset efter mina bikinisar, minns att jag slängde några för nån vecka sen så jag skulle se om dom var kvar i sopkorgen, det var dom inte. jag rotade alltså igenom en sopkorg helt i onödan...... fräsht linda, fräsht!



fattar inte vad jag gör uppe nu, är as pissnödig och håller på somna, eller näää de där med att somna tog jag verkligen i. jag håller inte på somna men lite små pömsig är jag allt. ska nog krypa till kojs eftersom jag ska åka till badet typ halv ett imorn, ända chansen till att få skjuts och tydligen så gick inte bussarna på lovet heller :o har för mej att jag sett nån åka förbi men det läju ska varit en lastbil då. jag menar, det är ju hur lätt som helst att ta fel på lastbilar och bussar. visst? höhö.

äh men nu räcker de..
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0