karolajna



idag har jag varit med denna tös, karolina! :)

vi har bakat chokladbollar, hållt på med hundarna, knäpp kort och sen raderat alla haha för vi aldrig tycker om samma bilder! och så har vi sett film, hipp hipp hora. hade bara sett halva en gång för länge sen så vi såg den idag hehe :) den var väl sådär, blir bara äcklad av hennes kompisar som typ är störda. eller ja nu tror ni ju att dom håller på med nått äckligt men nej, dom är bara så falska liksom.

vet inte alls vad jag ska göra resten av kvällen, vi får allt se vad jag hittar på. kanske ska gå ner till gymmet om inte annars? vore faktiskt bra smart :D fast jag har så ont i huvudet, har alltid det nu för tiden. kanske måste skaffa glasisar? för man får väl ont i huvudet om man har synproblem och typ kollar på en dator för länge? äh vad vet jag, inget fel på synen men ändå. är ju lite små coolt ändå!

nu ska jag bara lägga mej och vila lite grann, fick ju inte sova ut imorse. strejkar helt på hemtelefonen, nejni aldrig att jag rör den nå mer, jag är arg på den :o hehe.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0