irri

gick väl helt okej på teatern, eller nää! ingen är fokuserad eller ha energi, inte en enda själ som verkar pepp på de :o inte ens jag! eller det där "ens" ska jag väl ta bort, men nej jag orkar inte.

åkte på ica maxi sen med far och karro, fick köpa hårfärg också! köpte typ mörblondt/rått färgat, men det blev inte nån skillnad alls. inte ens en skillnad på nyansen! vart ju ganska så väldigt arg där ett tag, jag vill ha ljusare hår!!! och jag vill inte bleka det men det verkar ju inte bättre. tycker liksom mitt hår har fått nog av blekningsprodukter men tydligen inte, får väl slinga det eller nått.

ska iallafall till frissan i juni men det är ju ett tag kvar dit .. suck
men nu ska jag sova, natti!

så blir det staden med issa imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0