ingen bloggdrottning precis

jag som skulle bli duktig på det här, blogga oftare och sådär så har jag inte slängt in ETT ENDA INLÄGG!

bra där linda, bra där.

men det är för jag inte varit vid en dator idag, och efter "skolan" stack jag upp till min söta sjukling och myste lite med honom. hah, läju ha feber imorn jag å, men det är lugna puckar! tror inte det ändå för jag har värsta bra immunförsvar eller vad det nu heter.

och vet ni vad jag råkade göra förut då?...
jag råkade radera ALLA bilder på min kamera :( liiite ångest, men så gott som alla finns ändå på datan eller här på bloggen nånstans. men ändå! klumpigt, jag skulle radera ett kort och så råkade jag trycka på "all files" eller nått. så gjorde jag det. lite synd men a! sånt är livet.

nu ska jag checka fejjan och bilddagboken,
have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0