i

hoho idag stack jag och linnéa x2 och solade ,skönit! fast jag solade bara 12 minuter så det läju inte ska bli nån skillnad. håller på och ska baka chokladbollar ja, blir ju gott att ha på bussresan mot paradisbadet imorn! fast nu väntar jag på att margarinet ska mjukna.

dåligt seg jag har varit idag, mådde så dåligt så jag tog en alvedon. och det är sällan det är så illa för mej! är fortfarande seg och trött, tror jag ska gå och sova en sväng. fast sen ikväll ska jag till ponthus :) ska sova där, slipper gå härifrån ner till bussen då. skillnaden på hur långt jag måste gå är ju rätt stor ändå! nu håller jag på fixa en film, inte för jag ska se på den men bra att ha om jag skulle känna fört nån dag! year one blev det.. tror inte den är så bra men kom inte på nån annan. det är iallafall jack black och hans filmer brukar ju vara rätt roliga ändå.

men nu måste jag få nått i magen, svälter ihjäl
puisss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0