i feel like flying

nu håller jag på tänka ut vad jag ska ha på mej på lördag,u party då ju! det stod att de va djurtema så man kanske ska va lite rolig och följa det? antingen tar jag tubtoppen men leopard och genomskinliga leggins, eller så tar jag en vit tunika och leopard leggins. fast legginsen är inte så fina, och det är inte tuptoppen heller. haha så jag får se hur jag gör .. :)



men nu ska jag gå och träna, och imorn ska jag och karro gå och bada. då ska jag tvinga henne att simma längder med mej för jag måste röra på mej mer :o så ska jag börja äta nyttigare.. fast det gör jag, förutom att jag äter onyttigt också.. eller hehe, jaja :) sen ska jag vara med ponthus!

vi hööörsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0