hellå!

tjenis penis!

nu är det lov iiih skönt :D:D snacka om efterlängtat! idag var jag hos ponthus, gissa vad jag gjorde då? spelade cs och jag dödade faktiskt två stycken, det ni ;) inte illa för lilla mej! såg värsta roliga zombie filmen också haha, men minns inte alls vad den hette. ska se om det finns nån film här hemma jag kan se ikväll också så jag har nånting att göra tills jag ska sova :) imorn blir det bio med kempe iallafall, alice i underlandet med johnny depp. det har också varit efterlängtat :) så hoppas jag att vi kan ta en tripp på stan innan också för jag har lite saker jag skulle vilja köpa förstår ni :)

också ska jag träna imorn, det är ett mååste! hah, är värsta glad nu ja :D och lovet har ju en stor betydelse men liksom också för att det är mars, det vill säga närmare till våren! åh vad härligt, längtar mest till att gå runt utan tjockjacka även om jag älskar min röda darling. men det blir najs ändå! ska kolla på lite vårjackor nuja, kanske slänger in nå bilder på några exempel senare :D

hihi pussään!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0