your love is my drug

hejhej

nu håller jag på att ladda ner massa låtar med ke$ha, men det går skitsegt.. äckeldator! nej dum jag är, den är så söt så! men dålig. har kommit på att jag gillar hennes musik ja! a idag var jag ju med linnéa iallafall, hon jag och elin for ner till stan för vi skulle fixa tandsmycken och lim men det kostade typ 100 kr sammanlagt och nej jag ville inte kasta ut det på ett litet smycket som kommer sitta i typ tre veckor.. inte nu iallafall, kanske när jag fått sommarjobbs pengarna :) vilket är i september typ, höhö.

iallafall köpte jag shorts på stan, kan ju slänga upp en bild på dom!



99 spänn på h&m, gillart. fast det var mer en impulsgrej, letade efter jeansfärgade men dom satt så fult dom jag hittade så dom här är typ tillfälliga tills jag hittar nå andra.

aja sen for jag och linnéa hem och kollade på skön musik från vittola eller hur det stavas, haha jag tyckte den va kul :D han flådde ju en älg med locket på sin snusdosa! höhööh.

haha och nu märkte jag att jag hade inte ens börjat nedladdning, undra varför det gick segt.. hööööööööhööööööööööö

aja vi höres,
imorn äre bal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0