svårt val

hallihallåå!

nu roar jag mej med att prata med claudia på msn och karro på sms! blir lite krångligt för vi pratar liksom om heeelt olika saker. så har jag ett väldigt svårt val framför mej.. ska jag öppna fönstret eller inte? det är svinvarmt och instängt härinne, men öppnar jag så kommer det in mygg och jag är helt uppäten imornbitti! och det vill jag ju inte heller. måste fundera på det här!

imorn har jag iallafall vad jag gör, ska vara med ponthus efter han varit på jobbet (stor han låter!!) och innan det har jag klämt in att vara med karro, och jag har lovat att jag ska vara hos henne klockan ett :o då är ju jag inte ens vaken! men jo nu ska jag det, har jag bestämt. gjorde inte ens nått motstånd när hon sa klockan ett! ojoj.

äh nu får det duga med update idag, ska gå och lägga mej så jag kommer i tid till na.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0