stekarn



hejdär

låg på en altan en sväng förut ju, men typ bara en halvtimme för jag blev helt svettig och behövde duscha av kroppen haha. sen blev det inte så att jag gick och la mej där nå mer, gick ner och spela sims (a) gick askalas, nu har jag en sims som snart är journalist! (y) är ju stencoolt det.

ska åka iväg och hämta ponthus snart, för jag måste ändå köpa dricka så då ta jag det i samma veva! ska väl byta om från bikinin först bara. ikväll ska karro och ante hit och vara med mej och ponthus också haha, får väl se vad vi hittar på! karro håller för monopol hon iallafall, få väl börja göra mej redo för att vinna ja :)

vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0