shnfk.öasjfn


issa, jag och janine på avslutningsmiddagen!

hejhallååååå

 

här sitter jag i ett klassrum med claudia, issa och janine. vi har hittat oss en varsin dator hehehe :) eller claudias funkade inte och issa kollar på, men jag och janine iallafall! kollar på allas bilder från balen på facebook. facebook is the shit! höhö. idag ska jag käka pizza med dom som var med i vårshowen, blir gött det. jag som skulle börja äta nyttigt idag men det är väl skitsamma, pizza är ju ganska nyttigt iallafall. tomatsås ju! lite vitaminer måste det ju finnas i.

 

sen så ska jag vara med ponthus, om han kommer ihåg det då. jag frågade iallafall igår om han ville vara med mej. men nu är jag pissnödig och måste kila iväg på toan..

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0