nu blir det sallad!

det känns inte städat, men det får väl duga. bäddar jag sängen ser det nog städat ut! men det orkar jag inte hehe.. och som ni säkert vet så håller jag på att få ihop lite extra pengar till stockholm (tex klipper gräsmattan för 50 kr varje gång), och tvättar jag bilen invändigt nån dag så får jag en extra slant också! så det ska jag göra. sen är det nått som heter typ överskottsbolaget, eller nä jag vet inte vad det heter. inte ö&b iallafall! men man kan lämna in sina gamla saker där och få pengar, typ aslite men ändå. så jag håller på att leta fram saker jag inte har nån användning för längre, det är mest böcker och tidningar haha..

hade tänkt att sno ihop en kycklingsallad nu, såg att vi hade både kyckling, sallad och ost hemma! vi brukar aldrig ha sallad :o tur vi hade det då, kan ju jag känna mej lite nyttig!

så vi hörs väl,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0