norra berget bilder !

tjena mittbena!

nu är jag hemma hos mej med claudia, ska hämta övernattningskläder för jag ska sova där :) sen klockan två ska vi vara i spåret med janine och springa! sen efter det ska jag vara med ponthus, så nu vet ni det!

det var kul på norra berget idag, vi lekte på som nå sjuåringar vi! haha nä men vi hade roligt :D blev ju ett antal kort, här kommer (nästan) allihopa!


claudia & min nyttiga picknick, hehe

jag & claudia

jag åker med en liten pojke hihi :D & sen har vi ju snyggingarna själva :o

vi och grisen :D

HAHA snyggclaudia med ett par brills hon hitta :D och kolla mej då, ser helt kär ut

SÖTKANIN!! har jag sagt att det är det första jag ska köpa när jag flyttar hemifrån elle????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0