myshelg = ingen bloggning

hej allihopa,

anledning till att det inte blivit nån blogging är ju såhär att igår bestämde jag mej för att jag bara skulle ta det lugnt,  och inte tänka på nånting alls! så jag tog mej en mysdag med ponthus. vi kollade på film, badade badkar, spelade spel, myste och bara var allmänt lata. riktigt skönt kan jag lova! sen verkar det som att det blev en sån dag idag också hehe, men det gör ingenting. har nyss varit ute på promenad, och nu har vi laddat ner en film vi ska se. the messenger, jag som bestämde mej för att aldrig mer se läskiga filmer! synd bara att jag gör det varje gång efter jag sett en sån film, men det blir ju aldrig av! är ju skitsamma det.

i fredags åkte jag med issa hem till madde där det var lite folk, var där i nån timme sen åkte alla vi till simon där det var massa folk! var där ett tag men så mådde inte ponthus så bra så vi åkte hem till mej runt elva kanske, sov han hos mej och det gjorde han igår också. har haft en ponthus helg! oväntat va ;) höhö.

så nu ska jag läsa lite bloggar och se vad jag missat! och nu blir det ordning på uppdateringen igen så ni vet det :) lovar!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0