mornmorn :D


kolla vad jag snyggade till korven på månadsdan igår! :D

men godmorgon iallafall

ställde klockan på elva igår, fast jag klev inte upp förens halv tolv. tog en dusch, sen har jag packat ihop lite till stockholm imorgon :) jag hade skrivit en packlista för nån vecka sen men självklart har jag tappat bort den! så när jag kommer till stockholm imorn lär jag ju komma på en massa saker jag skulle haft med.. to bad.

aja men nu har jag ätit mat, mormor är här och kockar som vanligt ;)(y) ja nu kom jag på en till sak jag behöver ha med som jag säkert kommer glömma, headset! det måste jag ha. så ska jag köpa en påse djungelvrål och en cola, det är ju semester jag åker på typ så då måste jag ju få äta lite gotta! ska på birsta snart med ponthus också, vi båda måste köpa skor! ska hitta mej några ballerina skor för hundarna har bitit sönder mina.

men nu ska jag gå och prata med mormor,
vi hörs väl! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0