monopol

godmorgon

här hemma gör dom sej fina för midsommar firandet, själv fattar jag inte ens vad det innebär. man ska väl fira att sommarn har kommit men än är det inte riktigt här tycker jag, mer stekiga dagar innan jag kallar det för sommar! det var till och med mer stekigt i våras än nu i juni :o

igår kom karro och andreas hit och var med mej och ponthus ju, spelade monopol i nästan 2 timmar så det vart långtråkigt så alla la sej utom ponthus så han vann väl då, nöjd kille! sen kollade vi på film, polisskolan. när den va slut satt vi och snacka lite innan vi åkte ner till basketplan och spelade basket :) for hem typ ett, ponthus följde med men han skjutsade jag hem klockan tre för han ville nog inte kliva upp runt tio med mej.. jag som klivit upp sju för hans skull! haha fast det göööör inget :)

är typ astrött eftersom jag somnade runt fyra och blev väckt tio, fick inte många timmars sömn natten som var heller. varför ska alla väcka mej? :o imorn är det helg vilket betyder att jag kommer bli väckt lördag och söndag, sen på måndag då ska jag vara i skb 11 så då blir det ingen sömn. enda dagen jag får sova ut blir på tisdag för på onsdag far ju jag till stockholm!

men nu ska jag sova lite..
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0