imma be

höhö nu sitter jag och lyssnar på sean banans "skaka rumpa" som jag sagt är så dålig, får ändra åsikt! skön ju :D hehe. ikväll blev det inget ut iallafall, har myst med ponthus framför en film och ätit gotta. och det är mycket bättre! älskar myskvällar :)

nu försöker jag bli trött för karro kommer stå i mitt rum klockan ett imorn, och innan det ska jag ha hunnit duscha dessutom! hade ju tänkt att sova tills efter ett, blev inget av med det inte. fast somnar jag tidigt så vaknar jag väl tidigt, hatar att ställa väckare dom förstöd min dag ;o

ajja nu ska jag skriva en packlista till stockholm, även om jag redan gjort det men jag vill göra det igen :D ska ju åka därifrån en dag tidigare än tänkt, direkt efter grönan sitter jag på tåget hem. äh men nu ska jag gå och ta mej en mäckää

Kommentarer
Postat av: issa

varför ska du åka tidigare från stockholm? :p

2010-06-15 @ 00:26:23
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0