ikväll blir det bio!

hallådär allihopa

idag har jag och ponthus legat i sängen hela dagen, och då menar jag verkligen hela dagen.. från att vi kom hem igår tills nu! har bara tagit pisspauser, ätit lite, sprungit till köket och sådär. jo så var jag ut med hundarna också! men det finns väl inte så mycket annat att göra när det regnar och är fult väder.. eller jo, det är klart det finns nått att göra men det tar liksom suget ur en. så därför har vi stannat här!

ikväll ska vi iallafall på bio, ska se terror on elm street :) den börjar kvart i nio så drar väl dit till åtta för vi har bokat biljetter. så vill jag hämta min kamera hos janine också, glömde den där igår tror jag, annars har jag tappat den i bandsjön.. och det hoppas jag verkligen inte på! :o

kan ju lägga ut en sötisbild på oss sen balen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0