hos claudiaaa!!!!!

hoho hallå!

sitter på claudias balle nu ja, vi tar det bara lugnt och sitter och snackar :) har suttit här sen innan ett tror jag? hehe hoppsan, innan det satt vi vid vattnet och pratade på också! förresten så skrev jag ju inte vad jag hade gjort ikväll, har iallafall varit med claudia, janine, issa, amanda, jessica och corne nere vid vattnet :) sen åkte vi runt lite med mopparna men sen försvann alla och jag och claudia satt kvar där ensamma vi! hoppsan. då hämtade vi ju sovkläder och skit hos mej, har jag ju sagt kom jag påååå.

har nyss skrivit på claudias blogg också hihi, kuligt dedär. själv är jag jättesugen på chips :( men jag står emot, dessutom så finns det inga så det finns inget att göra åt! lika bra det egentligen haha. skulle ju vara nyttig ja! men jag, janine och claudia ska börja med det imorn :) så vi ska ju ut och springa och grejer, hurtiga tjejer! men nu ska jag sluta skriva så ni inte blir pipögda för ni får läsa för mycket. vore ju tragiskt.

så hejdårårårår :D

a nu försökte jag hitta hur man slog igång claudias cam men det sket ju sej :o inte så teknisk som jag trodde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0