hjerta


IDOMIN FOR LIFE <3333333333333


goddag goddag! eller godkväll kanske, eller snarare godnatt?
mja, godnatt då.

sååå.. vad har jag gjort idag då? det är väl det jag hade tänkt att berätta för er! jo minsann, tog mej en moppetur i brist på nått att göra runt tre-fyra snåret sen när jag kom hem så väntade grillad kyckling och det var såååå gott, men eftersom allt ont har nått gott med sej så är det väl ändå så att allt gott har nått ont med sej, eller? så var det iallafall i det här fallet! jädrans vilken magont jag fick, men det får jag räkna med om jag äter kyckling.

sen for jag och hämta ponthööösss, for hit och gosa lite vi! glutta på ett oc avsnitt också. men runt åtta for han hem för då skulle jag till karro, vi satt i hennes lekstuga och åt glass :) eller hehe, jag åt glass. karro kollade på! satt och snicksnackade lite innan vi rörde oss inåt mot datorn <3<3<3 haha där var vi bra dryga kan jag lova :D lika bra det!

heheheheheeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0