hissar & dissar



Myskvällar - spelar ingen roll om dom är inne eller ute, så skönt att bara ta det lugnt med
 personer man gillar. kolla på film eller sitta och snacka, skitsamma det är nice!

Byxdress - sååå snyggt! synd för mej bara att jag inte har nån, men ska lugnt köpa en
om jag hittar en snygg! typ den här..



The oc - är inte lite insatt i det jag! det är värsta beroendeframkallande ju :o får
världens sug mitt upp i ingenting ibland och måste kolla haha.



"Sommaren" - ja, alltså det som det egentligen ska vara nu. jag vill ha stekigt väder,
springa runt i shorts, bli asbrun och bada hela dagarna! när kommer det?

Reklam! - när man liksom sitter och kollar på värsta spännande filmen på teven, är helt
insatt och värsta spänd och så mitt upp i allt ba.. reklam! OGILLA! ta det efter filmen
eller före, men inte mitt i :o fast det är ju bra att man får toapauser hehe.

Bilddagboken - haha var ju bara tvungen att få det ur mej, mest för jag inte kom på nå
mer att skriva här så då tog jag nått jag va less på eller vad man ska säga! så drygt när
men loggade in, massa jävlar att kolla på men nää.. orkar ikke. tog bort den ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0