go och gla kexchokla!


<3<3<3

där har vi gofikat!
ska på picknick imorn med dessutom, men då hade jag tänkt lägga kakorna på hyllan. kanske knåpar ihop en sallad eller nått! måste ju faktiskt tänka på figuren. det är iallafall jag och claudia som ska åka till norra berget :) om det blir bra väder förstås, annars vill vi ju helst inte dit!

ikväll har jag ju varit med ponthus och slagits med lukas haha, alltså han är skitjobbig och ska gå på mej hela tiden men sen blir han asarg på mej för han får stryk av mej och är värsta kaxig och skit. lillbebin, ska inte va så stor i käften han! ♥

ska kolla lite här på datorn nurå, i natt ska jag sova ut ordentligt hade jag tänkt. kvart i tolv är inte normal tid för mej att kliva upp inte! så imorn tar jag mej en sovmorgon, härligt säger jag ba. eller tills jag vaknar då, kanske blir väckt till och med, inte helt omöjligt i det här huset..

men jag skriver väl nått inlägg senare om inte annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0