du är så yeahyeah, wow wow

hohoh hallåååå!

nu sitter jag härinne på mitt rum och väntar på ponthus, han har skjutsat ner josef till timrå och snart hämtar han mej också. vet inte vad vi ska göra där men pallar då inte sitta härinne nå mer! får väl se om det är nå folk ute, kan ju hoppas på det iallafall :) själv ville jag träffa janine men hon var visst ute i tynderö i antons stuga!

oj nu knäppte jag en bild där jag såg brunögd ut! :o jag som har gröna ögon, cooligt!



heheh cool jag är. imorn börjar massa sommarjobba, vore ju inget fel med att ha det överstökat så fort som möjligt och ha pengar till själva sommarn. själv kommer jag göra det sista månaden på sommarlovet då allt händer.. hm. men men, får ju pengar iallafall så ska inte klaga :D hellre det där jobbet än inget alls! även fast det är på hagalid.

men nu ska jag spana och se om han kommer snart :o
hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0