<3<3

DIN BÄSTAVÄN, SVARA OM DU ÄLSKAR HENNE!

vad har hon för hårfärg just nu? blondii :D
brukar hon färga håret? utväxten :)
vilka färger har hon haft? sin naturliga, blond, ljus & mörkbrunt
vad har hon för parfym? hehe vet inte, hon bruka lukta cocos :)
vad brukar hon använda för smink? foundation, puder och mascara så vitt jag vet!
vad är erat första minne? linnéas familj kom och kolla på vårt hus i lagga men det minns inte jag så jag kör på janines kalas ja :)
vart bor hon? granloholm, och hennes pappa bor i timrå fast här är hon sällan!
är du avundsjuk på hon? jaa
vad heter hennes syskon? elin & vidar
när träffades ni senast? Skolavslutningen
hur träffades ni? ja de var väl när dom kolla på huset då ;> annars hos janine!
vad går hon i för sporter? dans och hon är så jävla duktig!!!
vad brukar hon göra på helgerna? är ute och ränner runt den lilla busen :)
vad brukar hon göra efter skolan? dansa, vara med kompisar
har ni kramats? jaa
har ni pussats? ne
brukar ni säga att ni älskar varandra? arå
har hon fräknar? näe
har ni kollat på film någon gång? japps
har ni bråkat någon gång? nepp :):) fast en dag pratade vi inte med varandra för jag trodde hon var sur på mej, och hon trodde jag var sur på henne men så var det inte ju haha
har ni sovit i samma säng? klart de!
har ni skrattat tills ni gråtit? haha skulle gissa på det ja :)
har du sett hon gråta? ja
vad gjorde du då? tröstade henne
har hon sett dig gråta? japp
vad ska ni göra i sommar? nja jag vet inte, stockholm om nån vecka iaf :)
hur länge har ni varit kompisar? oj jag vet inte, 4-5 år? fast vi blev inte så här tajta förens i åttan
har hon svikit dig någon gång? hon är ingen svikare,tack och lov för de
har ni pratat i telefon någon gång? haha ja
kommer ni vara kompisar om 10 år? JA!
älskar du henne? ohja :D
och sist, vad heter din bästa vän? fröken linnéa kempe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0