what can i say, what can i do

godmorgon

ligger och lyssnar på musik, nyss duschat. har ätit gröt också, klarade av att göra det helt själv! nog för att det inte var nå svårt alls. alltså havregrynsgröt, skulle aldrig klarat tomtegröt. åh på tal om tomtegröt så saknar jag skolans gröt.. hoppas den är lika god på hedbergska också! fast när jag åt på hedbergska en dag så var det skitäckligt;o hoppas det bara var dårå.. fast jag och karro hittade ju himlen, en mikro!! hahah då vart vi jätteglada!

jag vet inte alls vad jag ska göra nu iallafall. ska vara med karro sen, men hon slutar fyra så ska hon hem och duscha, äta och det där så det läju inte bli fören ikväll nån gång vi ses! får se vad vi hittar på.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0