pojdaifjsöeijöaokjföslkjf

hade precis bestämt mej för att åka till frisören och låta dom fixa så att jag får min naturliga hårfärg när mamma säger att hon inte tänker betala för det. surt. är så less på att ha massa färger i håret så jag vet inte vad jag ska göra, är så less på mitt hår så det finns inte ord på det. så nu står jag mellan två val att antingen slinga det ljusare eller färga det mörkt.. jag orkar inte ens ha nått hår. kanske ska raka av det och köpa peruk. så är det så äckligt kort och jag har ändå inte pengar till en hårförlängning, tänker köpa en och klippa av halva så det iallafall ser naturligt ut.......

äh vafan nu blir jag svarthårig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0