min ponthus är bäst!

hej på er

eftersom det varit ett sånt väder med blixt och åska har jag inte haft nått internet för vi stängde av det, men nu har jag det :) jag åkte ju med familjen till en herrgård nånstans runt halv tre för att fira morfar, släkten var där, eller dom flesta iallafall för det hände en sorglig sak idag så det var några som inte orkade komma :/ men det var iallafall jättetrevligt! haha och där lät jag vuxen men det var rätt ord för dagen. en bra dag var det! jag vann i boule tävlingen ;) tror det heter så iallafall! första pris, fick 30 kr för det. så kom jag på andra plats i frågesportstävlingen! tog ett bodylotion och duschkräm för det.

nu är ponthus här, vi har kollat på lite oc och nu ska vi ladda ner nån film.

vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0