I STUGAN

tjabbalabba

nu drar min familj & janines familj till stugan, kommer hem imorn kväll kanske!

hmm vad gjorde jag igår då? satt och spelade the sims i lugnan ro och ponthus satt och kollade på, sen ringde karros andreas och sa att vi skulle med han till moa men det fick vi tydligen inte så vi åkte hem till andreas istället :) var där tills hans pappa kom hem då åkte vi hit till mej. åkte ner till kebab house och mötte karro och jag sa hejdå för hon ska åka till danmark imorn!! så är hon borta en vecka och kommer hem alldeles lagomt till att jag börjar jobba :( både karro och ponthus kommer vara borta samtidigt :o hua!

nej men nu ska väl jag gå och borsta tänderna, känner att det är jag som segar på processen när dom andra är klara höhö..

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0