helgenn

hejhallåååå

kom in för ett tag sen, kvällen har jag spenderat med sanna och sandra :) dom kom till timrå vid tio nån gång tror jag, gick vi runt lite där sen åkte vi till mej och tanka och grejer för vi skulle till donken i birsta. där vart vi kvar ett bra tag och snackade och sådär, haha fast sanningen är att sandra ville stanna och se om hon fick gratis mat efter tolv när dom stängde haha.. om dom inte hade tänkt att kasta den alltså. men det blev inte så! ingen mat för oss inte.

ska väl ta och sova snart tror jag, ska åka och golfa med pappa och ludvig imorn hehe :) efter det ska jag nog vara med ponthus. så måste jag hitta nått att göra på lördag också eftersom att ALLA mina tjejkompisar ska gå på gatufesten då, verkar iallafall som det :o skulle egentligen varit med karro men nu skulle hon också dit tydligen!

men nu ska jag kika runt lite tihi hejdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0