det är dags för fredagsmys


för cool...

kom nyss hem, har varit på birsta och sen ica maxi med mamsen. storhandlat! köpt lite grejer som jag & ponthus ska gotta på imorn, han kommer hem från nyköping om nån timma så imorn ska vi fira månadsdan så då har jag väl köpt lite saker men det får han inte veta vad det är hehe :) även om jag råkade avslöja majskolvarna, bara för att han tycker om det värsta mycket så kunde jag ju inte hålla mej på just den fronten.

ikväll ska jag ha fredagsmys med familjen, orkar inte göra nånting, känner mej inte alltför pepp idag! men ska kanske träffa ponthus sen iallafall, bara han inte är hemma för sent. eller jo jag tänker träffa han vilket fall, saknar ju honom ♥ då ska han få se mitt hår, ooupsi! tänk om han tycker att jag ser emo ut? det gjorde jag förut idag iallafall för jag hade helsvarta kläder på mej, vart för svart så då fick jag dra på mej nått rosa hahah :)

men nu ska jag byta om till mjukisdressen min,
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0