chokladfoundue

heheh ja nu var maratonet slut då ;) var självklart asbra men blev så himla trött av att sitta still där i slutet! var iallafall asgott med chokladfondue, skulle tagit kort på det men nu gjorde jag ju inte de.. kan rita en bild :D



där har vi äpple, honungsmelon, banan, kiwi & choklad! fast frukterna var självklart hackade och chokladen smält. skjutsade hem ponthus på en gång efter det där för jag var så himla trött.. så jag ska väl sova nu, ska upp i spåret tidigt imorn + att jag måste börja vänja mej med tidiga mornar och tidiga kvällar eftersom jag börjar jobba på måndag.

inte så nice.. men men, ska väl bli lite kul iallafall!
godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0