bilder från idag

tja!

efter vi ätit och sådär hos janine så drog hon och jag upp till bandsjön där madde och karro var :) jag, janine och madde badade!! vattnet var asvarmt men det var så kallt i luften så det gick inte :o så hade patrik och alex hade visst också tänkt bandsjön ikväll så vi träffade dom vi, så hänkade dom med mej och janine till maz sen. så drog dom och då åkte jag och janine hem till benny där han, ponthus och johan satt och spelade wii :) kom nyss hem typ.

här har ni bilder från dagen!


madde och karro hade hittat en båt, haha! fast bara en åra så det vart lite klurigt för dom att ta sej in i land

karro & madde

badbrudar!! madde, janine & jag

maddisss

glad tjej :D

jag

karro!

madde

hahah

alex, patrik, janine, madde & karro

janinis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0