sommar!

jag börjar få lite smått panik, tänk om jag inte kommer in på media på hedbergska? va ska jag göra dårå? nu är jag ju liksom inställd på de, och jag ha sökt över hela internet men ingenstans står de hur mycke poäng man måste ha.. räcker de me 145 poäng? nog för jag ska försöka plugga upp de mer men ändå. de är liksom dedär jag ha sökt in me, känner mej kass. men jag är så skolless, men börjar jag inte sköta mej och va me på hela lektioner så kommer dom dra in mor & far igen och dom blir inte så glada när jag kommer in i såna perioder..! så nu blire skärpning i veckan, och resten av tiden då.

aja nu ska jag värma en billys och kolla på kvarteret skatan, eller ska jag? jag vet inte..
de enda jag vet är att jag vill ha sommar nu nu nu!!!!! man kan ju inte gö nått när de är vinter, kylan och snöhelvetet förstör allt..... less jag blir, tänk att liksom vakna och de är soligt, man gå ut och lägger ett täcke på studsmattan och ligger och steker i nån timme (okej jag blir rastlös efter typ tio minuter men ah), äter jordgubbar och sen ringer man nån och drar till bandsjön och badar och solar, sen på kvällen är man ute me en massa och hare asnajs! så kan man tälta (fast de gilla jag inge vidare, men man kan iaf!) så få man sova hur länge man vill :') åh så blir man brun!! jag tror nog att de är de bästa av allt. och ledigheten och kompisarna.

underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0