usch

Nu är jag hemma, vi fick manusen! Först vart jag as besviken, 12 sidor bara ;o vi bruka ha MINST 20 annars! Aja men de blir nog bra.. hoppas jag. Så vi repade igenom scen 1 typ hela tiden, sen höll jag på ringa ponthus hela pausen men han svarade inte! Så hämtade pappa oss nio.V

Vet ni vad jag har fått då?.. tandsten, de ser värsta konstigt ut mellan mina tänder och grejer, så frågade jag karro om hon visste va de va. Då va de tandsten så nu försöker jag få tag på tandläkarns nummer så jag kan åka och fixa dedär nånting, men de gå bara att hitta till härnösand här i västernorrland. Aja få väl ringa dit och se om dom ha nått vettigt att säga. De är inte vackert, och jag vet inte aaallls varför jag fått de höhö..



Fast sådär illa är definitivt inte mitt tandkött nu :o hittade den på google, men fixa jag de inte så blir de väl sådär. OH NO. RIKTIGT VIDRIG I KNOW.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0