på skolan

Min panna är asvarm, tänk om jag har feber? Gud va tråkigt. Men jag mår inge dåligt, jag är bara trött och kall. Annars mår jag fint. Så ja..

Snart ha vi engelska, jag hatar engelska :o tänk att de va mitt favorit ämne för nått år sen! Nu vill jag inte att de ska finnas. Jag och linnéa ska forska och michael jackson, jag orkar inte forska. Jag vill gå hem till ponthus och lägga mej i hans soffa och försöka somna även om de inte kommer att gå, jag är så himla trött :o hungrig är jag också.

De enda planerade idag är att jag sla va med ponthus, vet inte vad vi ska hitta på. Linnéa vill att jag ska till gården men jag får se om jag orkar åka dit. Tveksamt.

Nu ska roger dra lite info,
adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0