orkar ikke

Hej , snart förvandlas dehär huset till ett dagis. Lulle bli sju år så då äre kalas såklart, känner mej inte så sugen på att va me längre, så jag få se hur jag gör.

Igår va jag ju på gårn, va rätt roligt i början men så töntigt för vi fick inte kolla på mirrors som gick på tvn för de stod i gårdsreglerna att vi inte fick, öh.

Nu skulle jag gärna vilja kliva upp ur sängen och klä på mej, men av nån anledning är de härinne mamma och ludvig sitter och fixar godispåsarna? :s åhhh jag är så trött! Så kommer ludvig och väcker mej innan tio imorse för jag är en "latoxe" som sover hela dan men de är ju fan tidigare än morgon så nu ha jag inte vaknat på rätt sida.. få väl hoppas att de gå till sej.

Min kudde luktar te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0