ooops

( . ) ( . )


Hahahahhahahhhaa
a jag är iallafall väääldigt trött nu, det är nog dags att jag tar och sover!

Ska ju ändå måsta ta mej upp tidigt imorn .. ska bege mej in mot fränsta vid 2-3 tiden, kom och vinka hejdå till mej innan de då, inte för att jag blir borta nå länge med tanke på små bäbisarna som ligger och piper i en låda. Och ja de är valparna jag menar, dom är ju så söta. Idag hade två stycken tagit sej ut, hittade dom på rymmen ja! Nog för dom bara kommit typ 15 cm bort från lådan på säkert en kvart, dom glider ju bara. Glider omkring serni!

Jaa men då ska jag väl sova då, som sagt. Känner mej lite fet me tanke på att jag har ätit chips och dipp ikväll, då blir de hård diet me bara vatten i två veckor då.

Jag skämta.

Puss gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0