neej inte kliva upp nu

Hejsan :) anledningen till att jag är hemma nu beror på att de blev inge bad, karro mådde inge vidare så vi skippade de! Vaknade till av att först mamma kom in i mitt rum innan tio nån gång, men då somnade jag om, sen vid halv tolv kikade linn in också för hon hade lämnat av tobias som ska va med på bror mins lan. Så somnade jag om och nu vaknade jag runt två igen, har inte klivit upp ur sängen än hihi. De gör inget att jag sover bort dan!

Och jag förstår inte varför jag ska kliva upp när jag inte vet varför jag kliver upp? Jag måste ju ha nånting att göra! Okej en anledning till att jag skulle kunna kliva upp är att jag är så jävelst hungrig, men nu hör jag att hela lan ligan sitter i köket och då vill inte jag gå dit hehe..

Nä men jag är faktiskt så trött så jag tror jag ska sova lite till.
Helt seriöst,
sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0