morgonpigg ja

Hahaha tänk nu när ni som börjar skolan på torsdag, dvs idag, snart ska gå upp. Nää då ha jag knappt behövt gå och lägga mej för jag är LEDIG TILLS PÅ MÅNDAG! Haha sug på den karamellen vettja! :)

Åhh va retig jag är. Fast jag tror ändå jag ska gå och sova, klockan är ju liksom fem över halv sex just nu såå.. Nja. Snart. Linnéa har iallafall sovit i över en timma hon, skönt för henne :) vi ha suttit och ätit gotta och kolla runt på datan eller va man ska säga, på lilla al-fadji mest. HAhaha typ två år efter..? Nej men man hittade ju hans blogg så då vart de ju lite små kul än en gång. "men snälla du"! Roligast är väl ändå att basil kan prata likadant som han :D

Äh nu ska jag säga godnatt till folket, är ju inte den enda som är uppe nu faktiskt
så hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: lindäää

i'm in the hüüd , feeling jävlit güüd

2010-01-07 @ 05:37:10
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/
Postat av: ellenor

jag har slutat vara morgon pigg :O :(

2010-01-07 @ 19:08:49
URL: http://bakomsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0