let's get this party started



DE GICK ATT LADDA UPP EN BILD!
Från MIN dator :o
Den stationära!

Jag skulle ba kolla om de gick men aaaaa :D
nog för att älsklings ponthus gullar mer med parre än med mej på den bilden,
hmmm ..

Hahah ja jag har iallafall vare med han då, vi skulle dygna med linnea men hon slutade svara så då antog jag väl att hon sov hahaha. Så runt sex somnade vi också, vaknade elva :o fast då somna vi om. Vet inte när vi klev upp, men hans pappa kom iallafall och hämtade han nu så jag är LoNeLy.

Men jag ska gå och skölja ur hårinpackningen,
fixa håret,
sminka mej,
klä på mej


Och sen ska jag knäppa kort och visa hur de blev! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0