janinninininiiisss




Vi stack ner till timrå och gick runt och sådär, janine köpte en vitamin well eller va dom heter, ganska goda faktiskt :o trodde jag inte! Eller ja, apple va ju god iallafall. Ha inte smakat nått annat. Sen gick vi upp till örnen och satte oss i ett trapphus och satt där ett bra tag och lyssna på musik och snacka och dansa hahah och sådär ;) till slut vart vi less så då gick vi ut och försökte åka på isen men de gick ju inge vidare så då hittade vi en backe där vi åkte på våra jackor hahaha de va skit kul! :d

Så blev vi hämtad typ efter halv tio, nu ska jag ta nått att äta om jag orkar. Vill att mamma ska gö fika till mej men verksamheten gå inte framåt, så då gå jag väl och ta en dusch och hoppas att de är dukat sen haha.

Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0