idag äre mjukisdag

Köpte varken leggins eller stav på stan igår som jag skulle, tänkte köpa nått av dom men jag kunde inte komma på vilken av dom så jag sparar på de och köper en annan gång haha. Helt trasiga är ju inte legginsarna!

Också fick vi välja till idrottshög. på skolan igår, jag hade kvar tjejgruppen på onsdagar och på fredagar ska jag och janine ha bad :) najs! Aja, men på stan vid typ fyra så träffade jag och ponthus elin och mini, då följde vi med dom hem till elin och till slut somnade jag i hennes säng efter att dom skulle jävlas med mej höhö.. fast jag hann inte sova nå länge för sen skulle vi åka till skb då, va väl helt okej på gården tyckte jag :) jag och johanna ha lovat att vi ska kunna gå ner i spagat eller om de är split, innan februari är slut. Shit!

Tog tjugo över åtta bussen till timrå så hängde jag med upp till ponthus, pappa skulle hämta lukas i backen halv tio så han hämtade mej nån gång efter de.

Men nu ska jag gå och borsta tänderna,
hejdå :>

IKVÄLL BÖRJAR TEATERN :D:D
och justja, grattis kewin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0